rachellekleijne.reismee.nl

Week 1: Amy Foundation

De afgelopen week zijn we volop bezig geweest met sportprojecten in samenwerking met Amy Foundation op 2 verschillende scholen rondom Kaapstad (Vukukanye & Siyazingisa).
Hier hebben we de facilitators van Amy Foundation wat kennis bijgebracht over de manier van gymles geven in Nederland. De facilitators waren erg enthousiast en wilde graag leren.
Daarnaast hebben we in de middagen gesport met de kinderen uit de sloppenwijken. Dit was heel bijzonder en leuk om te doen. Ik heb vooral veel gedanst met de kinderen. Hier zijn ze in Zuid-Afrika erg goed in en ze wilden mij graag wat dansen aanleren.

De laatste dag van het project hebben we afgesloten met een toernooi voor beide scholen. Als afsluiting hadden de facilitators ons uitgedaagd om een voetbalwedstrijd tegen ons te spelen, die we hebben gewonnen.

We hebben het project zo op een hele leuke manier afgesloten en afscheid genomen van de geweldige, hartelijke mensen.
Maandag zullen 2 nieuwe projecten starten in Kensington en Langa. Bij het project in Kensington, genaamd Life Zone Soccer, zal ik met mijn projectgroep de leiding hebben.

Bertha

Mooi verslag en foto s Succes maandag ?

Willem & Rosalinde

Hey Rachelle,
Jullie zijn goed bezig daar in Kaapstad.Toppers!
Komende week staat jouw Life Zone Soccer project op het programma.
We wensen je daarbij heel veel succes.
Pap & mam