rachellekleijne.reismee.nl

Lionshead

Vrijdag 8 december hebben we de Lionshead beklommen. Dit is een kleinere berg dan de Tafelberg.
We zijn om half 9 vertrokken van de Jan van Riebeeckschool. Vanaf hier was het ongeveer 10 minuten rijden naar Lionshead.
Omdat ik goed contact heb met de coaches van Life Zone Soccer heb ik hun meegevraagd.
Samen met hen heb ik de Lionshead beklommen. Dit was een afwisselende klim. Er waren stukken die niet zo steil waren, maar er waren ook plaatsen op de route waarbij we tegen de rotsen omhoog moesten klimmen. Je kon via ijzeren handvaten omhoog klimmen en dit was heel erg leuk.
Het was prachtig weer deze dag (36 graden), dus we hadden een geweldig uitzicht tijdens de klim en op de top. Op de top hebben we heel veel mooie foto’s gemaakt en vervolgens zijn we weer aan de klim naar beneden begonnen.

‘S middags zijn we naar Waterfront gegaan om hier nog wat te winkelen en wat te eten. Ook hebben we de Green Market bezocht, maar dat vond ik niet zo leuk om te doen. Ik heb lekker op een terras gezeten met de docenten.

Bertha

Mooi Rachelle geniet er nog maar van ??

Willem & Rosalinde

Lieve Rachelle,
Dank dat je ons de afgelopen weken mee hebt genomen in je grote avontuur in Kaapstad.
Het was fijn om te zien hoe jij de afgelopen weken een band hebt opgebouwd met de kinderen en hun begeleiders. Super leuk maar soms ook erg emotioneel.Je hebt die kinderen veel liefde gegeven en de manier waarop je omgaat met de coaches en de locals verdient veel respect. Je bent een kanjer met een groot hart. Morgen het afsluitende soccer toernooi en dan donderdagavond weer op het vliegtuig naar huis. Geniet nog even van alles en iedereen daar in Kaapstad en tot snel.
Behouden terugreis.
Pap & mam

Rene Kleijne

Rachelle,
Mooi verhaal naast alle andere mooie verhalen en foto's.
Wij wensen je een paar mooie laatste dagen in Zuid Afrika en voor donderdag een goede en veilige terugreis.
En ... breng een beetje van het lekkere weer mee naar het koude Nederland.
René en José

Tonneke

Rachelle wat een prachtige ervaringen,wat zul je veel te vertellen hebben als je weer op Nederlandse bodem bent.Peter en ik wensen je nog een succesvol afsluitend voetbaltournooi en dan weer naar huis.Rachelle een hele fijne en veilige terug reis en we komen je snel opzoeken.Dikke knuffel.