rachellekleijne.reismee.nl

Morgen gaat mijn reis beginnen!

Het is bijna zover.

Morgen om 18:20 stap ik samen mijn medestudenten in het vliegtuig van Schiphol Amsterdam naar Istanbul. Hier zullen we een overstap maken om vervolgens door te vliegen naar Kaapstad. Op zondag 26 november zal ik rond 13:00 uur mijn voeten op Zuid-Afrikaans grondgebied zetten en een groot avontuur tegemoet gaan.

Eenmaal aangekomen in Kaapstad zullen we de stad gaan verkennen door middel van een city tour.
Tegen de avond vertrekken we naar een hostel waar we de eerste nacht zullen doorbrengen.
De planning is om de eerste avond af te sluiten met een Zuid-Afrikaanse braai.

Mijn reistas is gepakt en ik ben helemaal klaar voor dit avontuur!

Reacties

Reacties

Bertha

Goede reis en heel veel plezier??

Tonneke

Rachelle een hele fijne reis,ga genieten van het land de mensen en jou talent voor hun.liefs

Margreet & Margriet

Hoi Rachelle, Wat een geweldig vooruitzicht. Geniet met volle teugen van dit mooie avontuur. Een hele goed reis !!!!

George en Petra

Lieve Rachelle, Nog een paar uur en dan ga je een geweldig avontuur tegemoet. Geniet van de tijd en de ervaringen daar. We volgen je op de voet. Fijne reis!

Peter Adriaans

Hoi Rachelle,
Welkom in Kaapstad. Geniet van deze mooie stad, de tafelberg, de botanische tuinen en van het mooie en gezellige waterfront. Veel plezier en ik wens je een hele fijne en succesvolle tijd. Zoals gezegd ben ik wel een beetje jaloers. Haha. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!