rachellekleijne.reismee.nl

Welkom op mijn reislog over Zuid-Afrika!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rachelle Kleijne. Ik studeer aan de Fontys Sporthogeschool voor Docent Lichamelijke Opvoeding.
Momenteel ben ik derdejaars student en ben ik volop bezig met mijn minor Global Exploration & Sports.
Op 25 november zal ik naar Kaapstad (Zuid-Afrika) reizen om daar voor 3 weken projecten op het gebied van sport uit te voeren. Ik reis samen met 28 medestudenten en ons doel is om de kinderen in de sloppenwijken van Kaapstad plezier te laten beleven aan de sportprojecten die wij zullen uitvoeren. Daarnaast zullen we ons gaan bezighouden met het overbrengen van kennis voor de mensen daar en zullen we onze handen uit de mouwen steken bij de opstart van wat bouwprojecten.

De komende tijd zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen.
Gedurende mijn reis naar Kaapstad (Zuid-Afrika) zal ik dan ook vele verhalen en foto's met jullie delen.
Ik zou het dan ook erg leuk vinden als jullie mijn reis via deze site willen volgen.

Wil je automatisch een mail ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal of nieuwe foto heb gepost? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Laat ook gerust reacties achter over de verhalen en foto's die ik met jullie deel!

Blijf op de hoogte, want er volgt snel weer een nieuwe blog.

Liefs Rachelle

Reacties

Reacties

Willem Kleijne

Hé kanjer. Veel suc6 daar in dat verre Zuid-Afrika en hou ons op de hoogte van je avonturen.
We zijn trots op je.
Pap & Mam

Yolande Coelen

Rachelle, geniet van je reis en ervaringen, ook samen met de andere meiden. We lezen jullie ervaringen graag.

George & Petra

Hoi Rachelle, het grote avontuur kan beginnen. We wensen je erg veel plezier in het mooie Zuid-Afrika. We zullen je elke dag volgen op je blog. Veel plezier Kanjer.
George & Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!