rachellekleijne.reismee.nl

Aankomst in Kaapstad

Na een hele lange reis (Amsterdam-Istanbul-Cape Town) ben ik vandaag rond 13:00 aangekomen in Kaapstad.

Bij aankomst stond ons een blauwe lucht en een heerlijk zonnetje te wachten.

We hebben vandaag een city trip gedaan rondom Kaapstad. Vanaf het vliegveld zie je al gelijk de verschillen tussen arm en rijk. Wanneer je langs de verschillende woonverblijven rijdt, is dat toch best lastig.

Vanuit het raam keek ik op tegen de gigantische tafelberg, die ik tijdens mijn reis nog zal gaan beklimmen. Tijdens de city tour zijn we al wel Signal Hill op geweest. Wat een geweldig uitzicht over de stad! Hier hebben we flink wat foto’s gemaakt en even heerlijk genoten van de zon en het prachtige uitzicht.

Nu zitten we klaar voor ons eerste Afrikaanse avondmaal: braai.

Nu al een dag om niet te vergeten en dit is pas het begin van mijn grote avontuur.

Reacties

Reacties

tonneke

Fijn Rachelle dat Jullie een fijne reis hebben gehad en al veel nieuwe indrukken hebben opgedaan.Een braai zal ook welkom zijn denk ik zo even gezellig samen eten en dan slapen denk ik zo je zult toch wel moe zijn.liefs

Bertha

Fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad en dat je al mooie dingen hebt gezien En nu lekker eten en slapen zul je nodig hebben veel liefs van ons ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!